Salomon Trail Tour Skatås

Åh, jag svävar på moln! Så glad, spänd, förväntansfull och supernervös, kan knappt bärga mig! Idag släpptes äntligen platserna till Salomon Trail Tour i Skatås den 7 juni nästa år. Och gissa vem som satt parkerad framför datorn och snabbt bokade en plats, jag! 
 
Så, dagen innan min födelsedag kommer jag vara i Göteborg och springa 21 km terräng i ett vackert naturreservat. Det kommer bli tufft med många backar och det hjälper ju inte att jag är i Skåne helgen innan och springer Kullamannen. Jag velade lite fram och tillbaka eftersom jag är rädd att jag kommer vara slut i benen eller ha dragit på mig någon skada men jag har längtat efter det här så länge att jag inte ville missa chansen. 
 
Ihh, kan inte förklara hur exalterad jag är! Jag vill att det ska vara sommar nu!
 
Beskrivning från Salomons hemsida:
"Du löper en riktigt utmanande halvmara på 21 km och passerar fem stycken höjdryggar i Skatås utmarker. Denna fina bana passerar masthöjden, Getryggen, uppför Blacktjärnsravinen och sedan längst bort en mycket fin slinga i Knipeflogens naturreservat. Avslutningen går sedan tillbaka genom Delsjöns naturreservat för att inte missa Brudarebacken innan mål."
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0