Veckans utmaning avklarad!

Idag har blivit en dag av att bara checka av saker på min todo-lista. Jag är fortfarande inte klar och kommer nog inte hinna klart innan det är dags att lägga sig men det känns skönt att ha kommit en bit i alla fall. Maten för nästa vecka är preppad, lägenheten städad och Hunter har fått sin medicin (gick förvånansvärt lätt). 
 
Jag har t o m hunnit med en kort powerwalk på morgonen innan frukost (som blev de goda proteinpannkakorna!) och på eftermiddagen var jag på gymmet och köttade ben igen. Jag passade även på att få gjort de sista hundra utfallen för veckans utmaning så nu är den avklarad, känns skönt!
 
Till middag idag testade vi för första gången att göra egna pizzor på de där lite tjockare tortilla bröden man kan köpa. På min hade jag pizzasås, fryst bladspenat, parmaskinka, champinjoner och getost. Till min stora förvåning var det jättegott! Brödet blir väldigt crunchy och det smakar pizza fast så slipper man att känna sig så tung och äckligt mätt efteråt. Det gick väldigt snabbt att göra dem så detta kommer vi nog testa igen.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0