Topcat på söndag

På söndag bär det av till Topcats utställning i Sollentuna för att förhoppningsvis få ett till certifikat. Jag har anmält båda katterna men jag ska fundera lite på hur jag gör med Hunter. Han hade så många tovor i baken att när jag klippte bort dem så fanns det stora kala fläckar längs med benen...inte direkt utställningskvalité. Och han tappar så mycket päls just nu att han börjar se tunnhårig ut, hade det inte varit för kulmagen så hade han sett väldigt tanig ut. 
 
Jag får se om jag tar med honom och får stå och skämmas lite framför domaren men Yuki ser fin ut i alla fall så jag hoppas hon får sitt cert så länge som hon inte har någon konkurrens. Det här blir första gången som jag har med mig ett eget burskynke också, ska visa det när jag har satt upp allt på utställningen. Det ser väldigt lovande ut!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0