Dagens träning

Idag blev det en powerwalk i solskenet på lunchen och sedan PT träning på kvällen. Powerwalken var riktigt skön och uppfriskande efter hur illa jag mådde igår. Jag bestämde mig för att sätta på en Innerstrength podcast om yoga och sedan gick jag ett par varv runt slottet. Jag ville testa ut lite backar att köra backträning på och tyckte det var bäst att testa det när jag gick. Det blev ändå en del träning för låren av att bara gå upp för backarna. 
 
På kvällen var det sedan dags för mitt näst sista PT pass. Vi körde pass nummer två så det blev en del knäböj och raka marklyft. Vi försökte också hitta en bra övning för att träna baken, så man verkligen känner hur det bränner, men det var enklare sagt än gjort. Allt jag testade kändes i låren istället så får leta vidare. Det blev mycket köttande av armar istället så nu är jag helt darrig. Däremot har illamåendet kommit tillbaka efter träningen...känns typ som jag åkt en karusell alldeles för många gånger. Jag tror det blir passande att jag har en vilodag imorgon så jag kan ta igen mig lite. 
 
Vyn över staden uppe vid slottet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0