Bättre tempo

Nu känner jag mig äntligen tillbaka i samma form som jag var med löpningen innan semestern. Det känns fortfarande tungt att springa snabbt och knäna kan bli stela om jag pushar för mycket men idag var jag äntligen tillbaka på att kunna springa runt 8 km på 50 minuter. Det kändes bra! Eller efteråt i alla fall :) Jag tog i lite för mycket i början och underskattade vädret så jag var helt slut och supertörstig mot slutet. Dumt av mig att inte ta med mig vattenflaskan.
 
Jag ska springa på onsdag igen och får se vad det blir. Beroende på hur jag känner mig från styrketräningen imorgon så kan det antingen bli intervaller, backträning eller ett lugnt kortare pass.
 
 

Kommentarer
Postat av: Frida

Så glad för din skull! Grymt kämpat, Sandra!!

Svar: Tack! Känns bra :)
Vinterna

2013-08-13 @ 06:36:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0