Torsdags träning

Torsdagar samlas vi alltid en liten grupp från jobbet och tränar tillsammans. Brukar köra korta effektiva pass som verkligen tar slut på en. Idag var vi fem stycken och körde mycket boxning varvat med styrka och många övningar för magen. Riktigt kul!
 
Efteråt återhämtade/laddade jag med ett mellanmål med mycket protein och energi och sedan körde jag ett spinningpass på gymmet med en kollega. Jag fick testa en ny instruktör idag som var okej, det är alltid svårt att avgöra hur roligt passet är förrän man testat det två gånger. Första gången kan vara lite förvirrande vad man ska göra och när man ska ta i. 
 
Bäst av allt var dock att jag kunde cykla hem i träningskläderna. Kan våren äntligen vara på väg?
 
Beställde hem två träningsbhar för att testa. Hoppas de fungerar! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0