Powerwalk

Den här veckan har jag än så länge hunnit med två powerwalks. Det är verkligen ett riktigt skönt sätt att starta dagen innan jag börjar jobba. Jag får frisk luft och energi och förhoppningsvis startar jag förbränningen också. Nu när det börjar bli varmt och soligt så är det extra mysigt! Imorse såg jag både ekorrar och harar under promenaden, jag försökte fota men de är alldeles för snabba för mig. 
 
På fredag ska jag försöka mig på lite lätt joggning igen men jag får ta det försiktigt. Tänkte en låt gå och en låt springa, känns som en bra start. 
 
Riktigt fin park att gå igenom. Jag kunde dock inte komma ut på andra sidan så fick backtracka en bra bit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0