Första styrkepasset

Idag körde jag mitt första styrkepass på nog två veckor. Sedan jag fick problem med knät nu senast har jag bara kört spinning och powerwalks vilket är roligt men det kan bli lite enformigt i längden så jag såg fram emot dagens pass med ett par kollegor. Vi körde intervaller med boxning, styrkeövningar och kondition och jag var helt mör efteråt!
 
Jag märker hur snabbt styrkan försvinner för jag kände mig som spagetti under passet och klarade inte alls att pusha på som jag brukar. Jag tror det är dags att börja lägga in lite styrka igen, jag får bara ta det lugnt med knäböjen där det känns ganska obekvämt. 
 
Efter passet behövde jag lite energi så jag testade en bounce bar med cashew nöt. Riktigt god!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0