Bioshock Infinite

Nu har jag spelat klart nya Bioshock! Jag trodde jag skulle bli klar igår eftermiddag men det blev jag inte. Sedan när jag började spela idag så trodde jag det inte var mycket kvar men det var precis så att jag hann spela klart innan det var dags för middag. Jag har försökt räkna ihop och jag tror det tog närmare 22 timmar för mig att spela igenom. Men jag var tvungen att öppna varje låda, testa varje väg och göra alla side missions. 
 
Tibbe vill spela spelet på PC så jag spelade igenom hela spelet själv. Nu är jag sådär lite sorgsen som man brukar vara när man precis spelat igenom något som man inte ville skulle ta slut. Det var riktigt bra! Jag gillar storyn, gameplayet, settingen, karaktären och hur bra man dras in i allt. Jag kanske inte är överförtjust i animations stilen men det såg jag snabbt förbi. Jag tänker inte spoila något men slutet var jäkligt bra och jag har gått och funderat över det hela kvällen medan jag nynnat Elisabeths låt.
 
 
Elisabeths låt
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0