Produktiv dag

Jag hade så ont i magen i fredags kväll att jag rullade ihop mig till en boll och somnade på soffan redan vid niotiden. När jag vaknade idag hade jag så mycket energi att jag nästan hoppade ur sängen. Va skönt med lördag och vara ledig! Och att det var soligt och varmt ute gjorde mig på ännu bättre humör. Jag drog upp tibbe ur sängen och så hade vi en mysig frukost i soffan. Sedan tog jag ut katterna på balkongen och läste lite (tibbe "vilade ögonen" på soffan).
 
När jag kände att det kliade för mycket i benen planerade jag maten för nästa vecka och sedan blev det en härlig cykeltur i solen och så storhandlade jag mat. Direkt när jag kom hem drog jag på mig gymkläderna och tränade på ett väldigt tomt gym tills de stängde. När jag kom hem efter det så var det dags för katterna att badas så det var bara att förbereda allt och ta en i taget. Tibbe fixade maten under tiden och när jag var klar kunde jag njuta av en köttbit med lite sötpotatis och lite avkoppling.
 
Lyxfrukost med en kopp te, ägg och rostat lchf bröd med salami och brie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0