Kullamannen!

Sitter och försöker sippa te men det är ganska svårt med bedövningen. Måste vänta tills den släpper lite innan jag får äta frukost och jag är redigt hungrig! Idag är det fredag så är lyxfrulle dag också. Mmmmm...
 
Allting gick i alla fall bra hos tandläkaren och förutom att det var läskigt så gjorde det inte ont. Antar att man kan uppleva saker lite annorlunda nu gentemot 20 år sedan. Men till en roligare nyhet! Efter allt Frida har lyckats med det senaste året så har jag börjat bli taggad på att springa mer. Börjat läsa en del bloggar och till slut ramlade jag in på Salomon Trail Tour som har ett lopp i Kullaberg i Skåne nästa år som heter Kullamannen. Man springer i riktigt vacker miljö och finns massa andra aktiviteter där så jag hoppas på att Frida och jag kan bila ner, hyra en stuga och njuta av landskapet. Ser verkligen fram emot detta och tror det blir ett jättebra mål att planera till.
 

Kommentarer
Postat av: Sabine

Åh vad roligt! Super bra mål och vilken motivations höjare att göra det tillsammans ^^. Lycka till!!

2012-09-28 @ 20:58:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0