Klocka

Målet är att köpa en bra pulsmätare med eller utan gps som jag kan ha när jag springer ute och inte känner att jag vill ta med mig iphonen. Vilket i princip är nästan hela tiden här i Sverige...hatar att springa och känna mig stressad av att det när som helst kan börja regna och så håller man sig i närheten av hemmet. Jag har tittat lite på Beurer PM25 som är en simpel pulsmätare, sedan finns det Beurer PM52 som är lite dyrare men jag blev väldigt nyfiken på Garmin Forerunner 110 som också har gps. Något sådant känns det värt att investera i!
 
Alla är nog säkert jättebra men det får helt enkelt vänta. Det är påväg mot vinter nu och jag vet inte hur mycket jag kommer springa ute då så jag spar på pengarna. För att hitta något temporärt gick jag ner till Clas Ohlson och köpte en klocka med timerfunktion för 69 kr. Det får duga!
 
 
Invigde den i lördags och det fungerade helt utmärkt. Blev en kortare runda på 28 minuter, enda minuset är att jag inte vet hur långt jag sprang eller i vilket tempo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0