Jag överlevde!

Nu är jag tillbaka från träningen och jag är helt skakis överallt men jag märker det speciellt i händerna när jag försöker skriva här :) Vi var sex pers som körde först boxning och sedan cirkel. Kan säga att jag kände mig bra mesig med mina myggarmar när man skulle slå i luften och när vi sedan arbetade två och två så var det nog inte så kul för den jag körde med. Jag slår jättemesigt och det är ännu svårare när jag ska hålla emot när den andra slår. Sedan lärde jag mig att långa naglar var inte sådär jättebekvämt när man slår...så vet inte om det är någon sport för mig.
 
Cirkel träningen gillade jag dock! Jag har nog aldrig pushat på så mycket och jag blev riktigt slutkörd. Det är en bra blandning mellan konditions och styrke övningar så det kan jag nog tänka mig att gå på igen.
 
Det var ju öppet hus på Actic idag också så efter passet gick jag upp till den allmäna träningslokalen och tittade runt. Det fanns bars från Maxim att testa, en med kokos och en med jordnötssmak. Den sistnämnda var riktigt god men lite för söt för mig. Lägg på att jag smakade lite celsius (som påminde om fanta) också och jag fick huvudvärk ganska snabbt. Hehe, kanske därför jag är så skakig? Plockade även på mig lite fler prover som jag kanske testar senare. Men jag blev jätteglad över det rosa svettbandet med ficka och mössan!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0