DNA test skickat

Nu har jag gjort den sista pushen i att fastställa vilken blodgrupp Yuki har. Jag har pratat en del med Genoscoper i Finland men eftersom de testen visar B då hon inte borde vara det har jag kontaktat UC Davis i Kalifornien. Avelsrådet för Sällskapet Sibirisk katt rekommenderade dem och det är samma ställe som hennes mamma testades på så nu har jag skickat iväg ett likadant test som hon tog. 
 
Kändes lite mysko CSI att skrapa DNA från gomen men hon är så snäll så det tog inte lång tid. Idag har jag skickat det med FedEx så om de har det på måndag kan jag kanske få veta svaret nästa vecka (med lite tur). Antingen kommer det visa B och då har det blivit något fel med mammans eller pappans test eller så visar det A (a) eller A (b) och då planerar jag avla med henne. Om det är B som det verkar vara så kommer jag kastrera henne i höst. 
 

Hon låg och sov så fridfullt i mitt knä igår

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0