Blodprovs resultat

Fick ett mail från Genoscoper i eftermiddags och det visar också B. Ringde upp dem (som tur var pratar de engelska) och förklarade hur allt låg till med hennes föräldrar så de skulle testa igen på måndag och undersöka detta vidare. 
 
Däremot sa de att DNA analys inte går att göra på sibiriska katter för resultatet blir inte 100%. I så fall skulle det betyda att det inte går att urskilja vad för gener den rasen bär på, t ex A (bär på B), utan kan bara visa vilken blodgrupp de har, A eller B. Då kan det stämma att Yuki är B men detta har jag inte hört något om innan från någon annan som har sibirer så låter lite konstigt. 
 
Vet redan nu att det kommer bli en massa fram och tillbaka nästa vecka. Måste säga att jag börjar bli riktigt trött på hela cirkusen...det enda jag vill ha är ett säkert resultat. Känner mig ganska deprimerad och ledsen ikväll så jag tänker lassa upp massa onyttigheter och gosa ner mig med katterna i soffan. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0