Torsdag

Känns lite som fredag idag dock. Har redan misstagit mig ett par gånger men jag skyller på tibbe :) Han är ute och förhoppningsvis vinner pengar till vår bil och jag har tittat igenom ett par avsnitt av gossip girl. Känns som en fredag.  Tror jag ska ha ännu roligare nu och betala räkningar och räkna ut någon budget för den här månaden, yay! Samtidigt kan jag lyssna på Yuki som börjat löpa idag igen. Vi gav henne inget piller i helgen för att vi har en potentiell hane till henne men går ju inte att göra något utan svar. 
 
Till en bra nyhet dock sa min körlärare att jag nu börjar se ut som en riktig förare och har mycket bättre flyt. Lite ironiskt dock att han sa det precis innan jag gjorde en vänstersväng som kunnat gå illa om han inte varit där men jag är ju inte klar än. Vi har pratat en del bilar också och jag berättade för honom att min drömbil var en Hummer. Han bara skrattade...alla verkar tycka det är så komiskt att jag vill ha en så stor bil när jag är liten. Men jag blir helt knäsvag när jag ser dem. Här i Sverige har jag inte sett många...men i LA! Där kunde man se flera varje dag :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0