Överbelastat knä

Jag började få ont i knäna när jag sprang i söndags men sedan dess har det bara blivit värre. De är båda ganska stela men värst är vänster knä som sedan körlektionen igår knappt går att gå på. Det är inte så illa när jag gått ett tag och "värmt upp dem" men anstränger jag dem så haltar jag nästan efteråt. Det värker också när jag inte använder dem, t ex när jag sitter här och reser jag mig upp så är de superstela. 
 
Har inte vågat träna sedan i söndags och fick ställa in min PT-träning idag men hoppas lite vila hjälper. Tråkigt :/ Av det jag läst så kan det hända om man tränat lite för hårt när man precis börjat.
 
Eftersom jag inte tror någon vill se en bild på mitt knä så får det bli Hunter istället

Kommentarer
Postat av: Sabine

Big "Boooo" för knät :(. "Naawh" till Hunter ^^

2012-10-11 @ 21:20:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0