Måndag

Dagen började med en körlektion där jag för första gången fick testa att köra på en motorväg. Det var lite läskigt, både för att köra i sådana hastigheter och för att det regnade en massa så var ganska svårt att se bra. Men 120 km/h körde jag i! Kan förstå att folk kan bli fartblinda för när jag sedan körde in i centrum igen så kändes 50 km/h som snigelfart. Det trodde jag nog faktiskt aldrig att jag skulle säga :)
 
Sedan fick jag tyvärr avanmäla både Yuki och Hunter från Birkas utställning i november. Synd på ett sätt för jag hade gärna gått men jag ska vara glad att de fick sina certifikat i helgen. De hade då alltså fått de två cert de kan ta i Sverige så nästa måste ta utomlands. Nu hade inte en bil varit dumt så man kunnat åka till Norge med dem!
 
Slutligen måste jag visa en bild på den goda lax och spenat pajen som tibbe hade lagat som låg och väntade på mig när jag kom hem från jobbet. Lyx!
 

Kommentarer
Postat av: Sabine

Lyx! :D

2012-10-16 @ 23:39:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0