Lugn morgon

Jag tar det ganska lugnt just nu och gosar med Yuki. Behövde sova ut imorse för jag hade inte en så jätterolig natt/morgon. Igår spelade vi RE6 och då hade jag köpt lite snacks och godis till spelandet. Jag åt nog en del (måste alltid tugga på något när jag blir stressad) men kände mig ändå hyfsat okej när jag la mig.

Tror jag vaknade vid fyra tiden av att jag hade ont i magen och handflatorna kliade och brände men samtidigt drömde jag om zombies så jag förstod inte riktigt vad som hände. Well, fick tillslut gå upp och ligga på badrumsgolvet och kallsvettas och spy :/ När jag mådde lite bättre och kunde ställa mig upp så såg jag mig själv i spegeln och det var ingen vacker syn. Förutom att jag var helt röd i handflatorna så såg det ut som jag bränt mig i solen för hade utslag över hela halsen.

Vad jag är trött på detta! När jag var liten hade jag inga problem med sådant här men nu vet jag knappt vad jag vågar äta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0