Framme och klar

Det var en hel del packning men jag lyckades ta mig hit. Tur att jag fick skjuts för Hunter väger ganska mycket ;) Men jag såg att busshållplatsen är kanske 200 meter bort så jag ska nog klara att komma hem också.

Två panikmoment jag avklarat:
1. Yuki lyckades halvt göra sönder transportväskan innifrån när jag ställt henne vid dörren hemma. Blev rejält paff när jag såg att hon låg lugnt på golvet när jag kom ut från badrummet. Men jag lyckades fixa väskan och få in henne igen.

2. Hunter gick på toa hemma innan jag åkte och antar att det fastnade lite skit i baken som jag inte upptäckte förrän jag kom hit. Snacka om panik rengöring! Hoppas inte domaren märker att han stinker...

Men nu är i alla fall allt uppackat! Ska preppa dem om en halvtimma, de är nummer två och sex idag och det börjar vid nio.


Kommentarer
Postat av: Margita

Tack för kommentaren i min blogg! Du har en riktigt fin blogg med vackra katter och andra fina bilder. Lycka till på utställningen idag! Ser fram mot bilder från den. Ska också bli spännande att höra vad Olga säger om dina katter.

Svar: Tack så jättemycket för den fina kommentaren och lyckönskningen! Allt gick bra i slutändan men är alltid så mycket nerver innan :)
Vinterna

2012-10-13 @ 09:04:38
URL: http://sengas.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0