Första avklarad!

Nu har vi äntligen spelat igenom Leons kampanj i Resident Evil 6. Den var ganska lång, mycket längre än jag trodde men vi dog ganska ofta så vi fick spela om en del. Tror hela sista kapitlet hade jag knappt någon ammo och fick springa runt som en galning i cirklar och försöka leta medan jag undvek fiender. Hade fyra skott kvar totalt när vi dödade sista bossen!
 
Än så länge har inte spelet varit så bra som jag hoppats tyvärr. Jag gillar det men det är en del buggar och mycket som borde tweakats som tar ner hela upplevelsen. Viktigt att tänka på när man spelar är att det inte alltid sparas efter cutscenes som tibbe och jag fick lära oss den hårda vägen...
 
Måste fundera vilken kampanj jag vill spela härnäst, Chris eller Wesker?
 

Kommentarer
Postat av: Sabine

Jag och Natasha spelade igår till typ halv två innan vi deckade halv 3 :D. Jag håller med dig, jag är också lite besviken. Speciellt efter att jag blev så otroligt frälst i 5an. Men ska definitivt fortsätta spela :D. Co-Op är kul oberoende ^^. Men vi dör jämt också :S.

2012-10-21 @ 13:01:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0