Utbildningskontroll avklarad!

Det var lite nervöst och det blev några misstag men i överlag verkade han nöjd så jag klarade det, yay! Nu väntar jag bara att höra tillbaka från körskolan om när jag ska få köra upp. Det verkar vara en del kö till det men de trodde jag borde kunna göra det i januari, får hoppas! Vill ju åka i en egen bil nu och helst en liten söt Golf.
 
Jag fick göra testet på en Saab kombi. Kan säga att det inte var det enklaste att lista ut hur allt fungerade för säkerhetskontrollen (la också märke till att det inte fanns något auto läge för ljuset) och var lite trixigare att parkera den men jag lyckades köra utan att få motorstopp...även om det blev lite hackigt ibland. Men efteråt var det nästan som jag ville springa tillbaka till Golfen och krama om den. Jag vet...krama bilar kanske är konstigt men det är nog det första jag ska göra när jag har en egen :)
 
Nya golfen i snygg mörkgrå metallic färg. Från 200 000 kr...som hittat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0