Spännande körlektion

Min körlärare sa till mig att jag skulle testa att köra en lektion med en annan lärare för att se lite hur det känns att köra med någon annan och de olika lärarna lär ut olika och kör olika vägar. Today was the day! Var lite extra pirrigt och det jag inte tänkte på var att jag kanske skulle få köra en annan bil och det blev det. Så både ny lärare och bil på samma gång. Jag är van att köra en Golf men nu blev det istället en Saab kombi. 
 
Tog ett tag att vänja sig (större bil, lädersäten, trög växelspak) och jag lyckades t o m få motorstopp på vägen ut ur garaget :) Men den var verkligen jättekänslig på låg växel! Däremot blev den bara trögare och trögare ju snabbare det gick och man fick nära på trycka gasen i botten för att komma någonvart. 
 
Förutom missödet i början gick det jättebra och den nya läraren var jättesnäll. Jag lyckades t o m parkera den mellan två andra bilar så jag är nöjd. Läraren sa också att det börjar närma sig slutet nu och det är mest finslipning kvar. Yay!
 
Tror det var någon liknande modell

Kommentarer
Postat av: Papá

Yipiiiieee!!! Vad roligt!! Snart blir det dags att köra upp!!!!!! Förresten,när har du tid att köra vår Mercedes? Kramisar

2012-11-07 @ 07:53:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0