Snow Fairy

Nu när jag börjat simma igen så tänkte jag att jag skulle unna mig något som gör att jag ser fram emot att simma lite extra. Min duschkräm var slut så jag köpte en söt liten reseförpackning på Lush som heter "Snow Fairy". Jag har inte testat den än men om den luktar lika gott när man använder den som den gör när man luktar så är jag frälst. 
 
Lukten påminner om gelehallon och är riktigt söt och uppfriskande. Känns som det kan bli en bra start på dagen sålänge man inte blir sockerhög eller supersugen på något sött. Ser fram emot att testa oavsett bieffekt.
 

Kommentarer
Postat av: Julia och missarna

Det där är min absoluta favorit !!!! <3
Jag använder den till typ till allt, har den som duschgel och jag har den i skurvattnet och i dammtorkarvattnet :) Hela hemmet luktar underbart efter en städardag med Snow fairy :D
LOVLEY !

2012-12-04 @ 19:48:37
URL: http://minasibiriskakatter.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0