Mer Silent Hill

Igår fortsatte Frida och jag spela vidare i Silent Hill 2 (rättare sagt Frida spelar och jag gömmer mig under filten). Jag trodde vi var nära slutet men visade sig att en hel ny bana med pussel och massa rum öppnade upp sig så är nog en bit kvar. Och vi har ändå spelat i över nio timmar, undrar hur långt spelet är egentligen.

Den här gången var vi i ett väldigt mörkt ställe och stötte på Pyramide Head igen, hörde någon väldigt stor kille (lät som Butcher i Diablo) men värst av allt var det stora kolsvarta rummet där man hörde någon springa runt och bara komma närmare och närmare. De gillar verkligen att leka med ljud för att få en att tro det värsta :)

Middag blev revben med en matig sallad, mums!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0