Mardrömmar

Dessa mardrömmar hela tiden...känns som varje gång jag är stressad så kommer de. Och de är alltid i princip samma sak, småkryp som kryper upp på mig i sängen och så halvvaknar jag och tror att de är där och försöker få bort dem. Väcker såklart tibbe som i början inte förstod någonting men eftersom det börjar bli vardag nu så har han lärt sig hur han ska handskas med det. 
 
När jag var väldigt stressad för någon månad sedan så hade jag dem flera gånger tätt inpå. Ibland t o m natten efter varandra...men sedan försvann de ett tag för att inatt starta igen. Coincidence? Don't think so :) Inatt var det små vita spindlar som kröp innanför huden upp mot halsen så jag höll på skrubba som en galning för att få bort dem när jag vaknade. Tur att jag inte hade en kniv i närheten :P

Kommentarer
Postat av: Sabine

:( Akta dig! Nu är det extra viktigt att du tar några steg tillbaka och andas.
Också inför halkbanan! Jag var jätte nervös också men efter ett tag tycker jag det var mest mysigt :D. Första gången jag fick köra ensam, och på nåt vis gav det mig mera självförtroende än att ha någon som utvärderar mitt körande bredvid mig ^^. Du kör ditt! De andra har också sitt att fokusera på :)

2012-11-14 @ 21:11:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0