Looper

Igår gav jag tibbe min femårspresent till honom, ett bio besök! Vi hade bestämt att ta det lite lugnt med presenter i år så istället satsade jag på något vi kunde göra tillsammans. Han har pratat om filmen "Looper" ända sedan den släpptes men vi har inte riktigt haft tid och det har varit många intressanta filmer som kommit på bio nu senast. 
 
Utan att spoila något kan jag säga att det var riktigt bra. Det kanske inte var så mycket action som jag hade hoppats men det var verkligen en film som fick en att tänka till. Tycker det alltid blir så med tidsrese filmer när man försöker vända allting ut och in för att få det att gå runt...Tror nog vi diskuterade filmen i flera timmar efteråt och tillslut hade jag sådan huvudvärk att jag fick ge upp :P
 
Det var riktigt bra skådespelare och det var läskigt att se Joseph Gordon-Levitt spela Bruce Willis. För det var exakt det han gjorde, en rysligt bra imitation av honom. 
 
Om ni inte har sett den så rekommenderar jag den!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0