Fredag!

Idag verkar det som det ska bli lite soligt, får hoppas :) Snart är det helg, vet inte riktigt vad vi ska göra men vi har ingen bil så tror vi mest kommer vara på hotellet. Ska försöka mig på en tvätt och sedan vill jag gå till gymmet en sväng men resten får vi se.

Tittade igenom bilder jag tog på Hunter när jag badade honom förr förra helgen. Man ser bäst hans hängmage när han är blöt och pälsen inte täcker det. Jag tycker verkligen inte det ser hälsosamt ut...Vi har nu tagi bort Yukis kattungemat och de äter bara indoor och maine coon maten och minskat på godiset så får se om han ser lite bättre ut när jag kommer hem igen. Om det fortfarande ser lika illa ut så får jag kontakta veterinären. Jag tror det är ganska vanligt med lite överviktiga katter men skulle gärna vilja höra från en veterinär att det inte är farligt.

Någon som tycker detta ser onormalt ut?


Kommentarer
Postat av: Sabine

Det ser lite läskigt ut håller jag med om. Men jag tror att om det skulle ha varit något onormalt så borde väl domarna på utställningen ha reagerat? De går väl igenom hela kroppen och alla de är insatta i katt-anatomi :). Tycker jag :D.

2012-05-04 @ 18:59:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0