Första dagen avklarad

Jag lyckades sova lite inatt, blev nästan tre timmar och det hjälpte mig att komma igenom dagen. Tror jag somnade vid två tiden och sedan vaknade jag då och då under natten. Hade massa konstiga halvdrömmar där jag trodde tibbe var i rummet och pratade med honom. Vi pratade dock på riktigt imorse när jag vaknade. Var skönt att få se hans ansikte och prata av sig lite :) Fick även se en väldigt trött Hunter :)

Här i LA kan jag säga att det är ganska tråkigt väder just nu och bara molnigt. Alla här kallar det alltid the June Gloom för det verkar alltid bli dåligt väder vid den här årstiden. Typiskt att man åker från Uppsala när det äntligen blir fint väder där :P

När vi kom hem idag hann jag bara äta och sedan somnade jag i fyra timmar på soffan. Var skönt att sova men kommer nog bli svårt att somna inatt igen. Tror det kommer ta ett tag tills jag får rätt på sömnen.

Lite bilder från hotellrummet:

Vardagsrummet


Sovrummet


Min bas i sovrummet


Utsikten från balkongen


Jag idag! Trött och oduschad sedan resan

Kommentarer
Postat av: Sabine

Oh fint! Ser ut att vara samma ställe som förra gången. Rummet liknar också och utsidan :). Har du eget rum?

2012-05-02 @ 21:23:38
Postat av: Sandra

Jepp, är samma hotell som i oktober och vi har egna rum. Lite ensamt dock för mig som inte är van att bo ensam...

2012-05-03 @ 17:11:35
URL: http://vinterna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0