Torsdagens försök att ta fina bilder på katterna

Om jag jämför att ta kort med min lilla kamera mot den här så blir nog vartannat kort fint på den lilla men kanske vart tionde bra med den stora. Men lyckas man ta en fin bild så blir man så nöjd och bilden kan verkligen bli jättefin. Verkligen roligt att ta kort med den! Måste lära mig den först men kan förstå att vissa blir hooked och köper riktigt dyra kameror. Enda nackdelen (förutom min okunnighet) är att den är bra tung, får kramp i handen efter ett tag.

Yuki ligger alltid med framtassarna korsade


Kan verkligen se hur han tappar päls runt kragen :(


Att lyckas ta en osuddig bild på Yuki kräver mycket tålamod


Exakt så här blänger Hunter på en om man ska borsta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0