Promenad

God morgon!

Dags att upp och hoppa, jag har mycket att göra idag så lika bra att börja tidigt. Har inte mycket minne av gårdagen så gissar på att jag somnade i soffan. Bevisen ligger framför mig på bordet; halväten chokladkaka, tidningar, iphonen. Vaknade ganska mysigt dock med att Yuki låg på mig och spann, mycket bättre än väckarklocka!

Igår på lunchen tog Frida och jag en promenad. Var jättemysigt att ta en tur förbi kyrkan och upp till slottet i solen. Blir verkligen sugen på att komma igång med träningen och promenader och powerwalks är nog en bra start. Skönt med en paus på jobbet också och få lite luft och ny energi!

Även om jag bott i Uppsala sedan 2007 har jag aldrig ens varit uppe vid slottet. Väldigt fin utsikt där uppe. Kanske ska passa på i sommar och vara lite turistig och se vad Uppsala har att erbjuda.

Utsikt från slottet mot parken

Utsikt över stan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0