Knasiga Yuki

Vår lilla Yuki är hur söt som helst men ibland har hon knasiga ideer för sig. Hon går in i crazy modes ibland då hon blir helt storögd, tittar mot taket och jamar. Jag har hört då och då att hon hoppar mot något men misslyckas och ramlar i backen. Igår fick jag se det för första gången och då lyckades hon också med det.

Jag var inne i badrummet och så satt hon i dörröppningen och såg galen ut :) Sedan tittar hon upp mot dörrkarmen och tar sats och hoppar rakt upp och tar tag med klorna runt om den. Hon var uppe i min höjd så måste var 160 cm minst. Så hängde hon sig kvar i en tio sekunder innan hon hoppade ner.

Jag står som ett frågetecken, hur lyckades hon med det och varför av alla ställen vill man hoppa upp på en vit träplanka?! Önskar jag hade hunnit ta en bild :)


Kommentarer
Postat av: Sabine

Like! ^^

2012-03-05 @ 21:35:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0