Early bird

God morgon!

Jag har redan varit uppe i över två timmar men har bara tagit det lugnt på soffan med en tidning, en kopp te och lite frukost. Klockan började ringa fem imorse för tibbe skulle iväg tidigt på en liten jobbresa. Min plan var egentligen att lägga mig och sova igen men när jag väl vaknat hade jag ingen lust att lägga mig ensam i den stora sängen så jag gosade ner mig med katterna i soffan istället. Med tanke på att vi la oss vid midnatt igår så kommer jag nog krascha tidigt ikväll.

Tänkte smått börja göra mig iordning och cykla ut mot stan. När det varit vinter och kallt så länge vill jag bara ut hela tiden när det är så fint väder. Jag har gjort en lista på saker jag vill få gjort och lite saker jag vill titta på i stan. Om jag sedan inte är för trött så blir det lite spelande ikväll! Jag har ett nytt spel hemma som jag ser fram emot att testa. Kan visa senare!

Så här känner jag mig när jag kan cykla i sol och värme (minus bilolyckan)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0