Skincity paket!

Skincitys paket måste nog vara de paket jag ser mest fram emot att få hem. Paketen är alltid så fint inslagna och så är det spännande att se vilka tester de skickat med. Men det bästa av allt är de otroligt söta små dockorna man får med. När jag räknar dockor har jag nu beställt fem gånger därifrån och jag antar att de måste ha något register för jag har aldrig fått samma två gånger. Den här gången blev det en att hänga i nyckelknippan! 
 
Vad jag har beställt? Just det ja, blev mascara och kajal från sensai. Tror jag har kört med lancome i tio år nu så dags att testa något nytt. 
 
Fick även med någon kimono liknande morgonrock, lite för stor för mig dock.
 

Kommentarer
Postat av: Sabine

Sensai ska vara super bra kvalité! Good choice :D

2012-06-29 @ 21:05:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0