Vackra Paris

För varje gång jag är i staden så blir jag mer och mer förälskad i den. Allting är så mysigt och vackert och på sommaren finns det så många uteställen där man bara kan sätta sig och ta ett glas rosé och titta på folk som springer förbi. Finns så otroligt mycket gott att äta där, både mat, bröd och bakverk. Och shoppingen också, där finns mina favoritbutiker New Look och Morgan som typ påminner om Monsoon i Göteborg. 
 
Paris är nu inte längre en stad som vi åker till för att göra all typisk sight-seeing. Tycker vi har sett ganska mycket där nu utan jag vill åka dit för att bara ta det lugnt och strosa runt. Jag hade lätt kunnat tänka mig att bo där.
 
Lite bilder från sista dagen:
 
 
 Tibbe lekte med kameran
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0