Nyfriserad

Nu ser mitt hår fint och fräscht ut igen. Tyckte utväxten började bli för stor och håret kändes slitet så det var dags att klippa av det slitna och göra lite slingor. Den här gången vågade jag även klippa upp håret för att få det lite lättare och lite mer volym. Jag gjorde det mycket för ett par år sedan men mitt hår blev så slitet så jag slutade. Får se hur det går den här gången.
 
Till nästa gång ska jag fundera på om jag vill testa något nytt, kanske gör en stor ändring. Min frisör ville att jag ska testa lugg men vet inte om jag vågar...får fundera!
 

Kommentarer
Postat av: Sabine

Snyggt! :D

Svar: Tack!
Vinterna

2012-07-05 @ 09:35:06
Postat av: Anonym

Du ser väldigt fint ut. Men testa lugg jag skulle gissa att det skulle passa dig med. Kramisar från Portugal <3

Svar: Stort beslut...får se om jag vågar :)
Vinterna

2012-07-05 @ 17:16:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0