Jobb jobb jobb

De senaste dagarna har jag jobbat en massa med lägenheten och gått igenom alla kläder och smycken och organiserat. Hela klädkammaren är full nu med påsar av kläder, skor och annat som ska slängas eller ges bort. Känns väldigt skönt att bli av med allt som bara tar plats. Vi har även köpt nya möbler till lägenheten som tibbe satt ihop och så har vi beställt lite till som behövs.
 
Det enda jag gör just nu är att varva fixande med körkortspluggande för nästa vecka kommer tibbes mamma och bror hit och då vill jag ha lägenheten i ett hyfsat skick. Har bara bilder på katterna idag för jag ser inte klok ut efter tre dagar utan att tvätta håret, man märker verkligen att man är ledig...
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sabine

Naawh söta de är ^^.
När börjar ni jobba igen? Behöver ge tillbaka nycklarna :)

2012-07-23 @ 10:15:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0