Hunter

Han har så litet huvud nu utan sin fina vinterkrage. Undrar vad domarna kommer säga om det, finns ju vissa sibirer som har sin vinterpäls året om. Jag föredrar vinterpälsen för de ser så ståtliga och fluffiga ut men det är skönt att sommarpälsen knappt behöver något underhåll. Oavsett vad domarna säger är det ingen stress för honom att lyckas ta en titel. Tror vi har fem år på oss innan han går in i nästa klass så går det inte bra nu anmäler jag honom till en annan utställning. Roligast på utställningen är ju ändå att se alla fina katter!
 
 
När jag ser Hunter kan jag inte låta bli att jämföra honom med killen i Beetlejuice ;)

Kommentarer
Postat av: Sabine

hahaha vilken sötnos ändå. Tänkte inte på att han inte var lika burrig i kinderna. Lycka till imorgon!

2012-07-07 @ 00:27:52
Postat av: Julia

Hahah vi har samma problem med Loke, han har tappat all päls.... Medans den andra Zoil han har hur mycket päls som helst och som finast nu :)

2012-07-14 @ 13:06:07
URL: http://minasibiriskakatter.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0