Gymdag

Idag efter jobbet följde jag med Sabine till gymmet där hon jobbar och fick testa på lite olika pass. Vi körde spinning, core, styrka och sedan spinning igen. Allt som allt två timmars träning! Kan knappt förstå att jag klarade det men jag var riktigt slut mot sista passet av spinning. Svetten bara rann...Sabine såg dock ut att ha mycket energi kvar, förstår inte hur du klarar det!
 
Men skönt att verkligen få träna hårt och pusha sig, tror jag skulle behöva mer av det. Jag har inte riktigt disciplinen när jag tränar själv, blir inte alls på samma nivå. Det måste det bli ändring på.
 
Jag hänger gärna på igen!
 
Fick testa en sådan här efter passen. Verkar bara innefålla frukt och nötter och var inte söt i smaken så helt okej mellanmål.

Kommentarer
Postat av: Sabine

Du var jätte duktig och det var super kul att du följde med, det var taggande ^^. Haha jaa jag var också seg vid sista passet men Marie är övertalande ^^. Vad kul att du gillade det, det gör vi om! :D
P.s. känner du av någon träningsvärk ;D?

2012-07-06 @ 11:06:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0