Första semesterdagen

Jag var riktigt trött igår efter två nätter utan riktig sömn och två långa dagar på kattutställningar att jag lyckades somna vid åtta! Inte nog med det utan jag sov till tio på morgonen också, så hela 14 timmars sömn. Måste nog nästan vara rekord för mig. 
 
Idag tog vi det ganska lugnt och drog oss i soffan ett bra tag innan det började klia alldeles för mycket i benen på mig så då drog vi ut på en cykeltur. Cyklade runt ett tag i salabacke tills vi stannade vid ett litet konditori jag brukar springa förbi och köpte med oss lite fika hem. Kan vissa vad jag köpte när jag ska ta fika strax. 
 
Sedan cyklade vi till American Take Away som jag hört om från Sabine. Jag tog en pan pizza som hette El Taco som hade mexikansk köttfärs, salsa, gräddfilsdressing, guacamole, tacochips och vitlökskanter. Jäklar vad god! Krispig och god och lite spicy. Det med en öl till var perfekt att svalka sig efter en cykeltur. Synd nog började det regna så vi fick spinga in och sätta oss efter en tag men det var mysigt ändå. 
 
När vi väl kom hem sken solen igen och det var riktigt varmt. Jag tog på katterna deras selar och så satte jag mig och läste där ute. Lyckades t o m få Yuki att våga sig ut på balkongen så det går framåt! Nu ska jag strax ta fika och börja gå igenom alla bilderna från kattuställningen, det är ganska många men nog tyvärr inte så många användbara. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Hunter och Yuki fick tonfisk efter att ha varit så snälla på utställningen

Kommentarer
Postat av: Sabine

Ah nice att ni gillade det, låter som en perfekt början på semestern! Hur gick det på kattuställningen för Hunter och Yuki?

Svar: Tack för tipset! Kul att det legat så nära hela tiden men vi missat det. För Hunter och Yuki gick det jättebra. De var så snälla och lugna och lyckades även ta sina titlar, yay!
Vinterna

2012-07-09 @ 21:23:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0