Förberedelser

Ikväll kommer bli helt galet mycket att göra och förbereda inför utställningen i helgen. Av någon anledning har jag inte riktigt tagit tag i den här utställningen så nu måste jag såklart göra allt dagen innan. Jag ska fixa det sista på katterna, handla mat, tvätta, fixa matsäck, hitta det jag behöver ha med mig och packa väskorna. Skulle gärna också komma i säng vid tio eftersom tåget imorgon går 05.23. 
 
Listan på domare har publicerats och om jag förstår den rätt så har vi Lene Glem för båda katterna på lördagen. Det känns tryggare när båda har samma så slipper man springa fram och tillbaka för att veta när man ska upp och så kan jag fokusera på att fotografera istället. På söndagen har Hunter Vladimir Isakov och Yuki har Marie Westerlund. Tur att vi inte fick en domare som vi haft innan för verkar bli väldigt krångligt då för en till domare ska godkänna och så måste man säga till det vid rätt tidpunkt.
 
Jag hade nog gärna haft en manual för kattutställningar för jag är lika förvirrad varje gång. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0