Vill träna!

Gahh! Tror jag kommer börja klättra på väggarna snart. Vill tillbaka till gymmet och träningen och att röra på sig. Jag hade så bra flyt i slutet av förra året men sedan kom jul, flytt och sjukdom. Finns inget värre när man blir sjuk när man har kommit in i träningen för då är det bara att starta om från början igen. Den här förkylningen är långlivad också, jag är hyfsat okej nu men har fortfarande hosta och börjar tappa rösten. Min plan är dock att bli av med detta till helgen så jag kan starta sakta nästa vecka med lite simning.

Jag har så mycket fina nya gymkläder som jag vill testa också! Tror jag har allting som jag behöver förutom ett par tunna gymskor och en ny gymväska. Vill hitta något i svartrosa så jag kan matcha resten. Känns skönt att äntligen ha lite fina gymkläder som faktiskt är köpta för att gymma i och inte gamla uttvättade eller för små kläder som egentligen ska slängas.

Nä, nu hoppas jag allt släpper så mitt 2012 kan starta!

Dessa kläder ligger och väntar i min garderob på att få användas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0