Två veckor med LCHF nu

Nu har jag ätit enligt LCHF i två veckor och än så länge fungerar det bra. Det är god mat, jag får äta choklad och så känns magen bra. Min mage har inte varit uppsvälld så slipper gå runt och se ut att vara i sjätte månaden ;) Jag blev även jätteglad när jag hörde att det finns en restaurang i Uppsala som har LCHF alternativ. Det måste testas!

Ikväll lekte jag med katterna igen med den nya roliga vippan och lyckades t o m få Hunter andfådd. När katterna var slut så fick de lite god mat och sedan fixade jag frukost, lunch och middag för i morgon. Vi ska se nya Mission Impossible så måste se till att vi har bra saker att tugga på så jag inte faller för allt snacks och godis. Jag som älskar att tugga på något när jag går på bio. Blir en utmaning.

Ikväll åt vi taco gratäng, supergott!


Hunter var utslagen efter leken


Jag utnyttjade tillfället och kammade honom.


Yuki ligger som vanligt intryckt mellan mig och tibbe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0