Sweets Deco

Lägger upp ett bildregn av alla mumsbitar...smycken...Frida och jag gjorde i helgen. Det är pilligt och man får testa sig fram mycket men så kul! Man får tänka på riktigt goda bakelser och så gör man jättesöta versioner av dem. Blir mycket choklad smycken för mig men ibland vill jag göra docksöta smycken och då blir det en del rosa och vitt också.

Gjorde både mobilsmycken, halsband/väsksmycken, örhängen, ringar och magneter


Mumsig ring!


Och en till!


Gjorde ett helt tårtbits set med matchande örhängen, ring och halssmycke


Min over the top sockersöta kylskåpsmagnet!


En till kylskåpsmagnet, jag använde mycket jordgubbsbitar i mina smycken men det är ju så gott. Längtar till sommaren...

Nu är det bara att vänta på att de torkar helt. Kanske får klistra lite där det sitter löst men sedan blir det till att inviga dem!

Kommentarer
Postat av: Sabine

Ah gud vad fina dom är! Jätte söta! Jag såg för länge sen att Didrik hade oreo på sitt bord av just de där :D. Så realistiska

2012-01-26 @ 21:52:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0