Lördagens bestyr

Vad jag gillar att komma upp tidigt på helger! Tibbe tycker jag är helt galen men jag älskar att ha lite "me time" då jag kan ta det lugnt och hinna läsa lite. Idag har jag läst lite bloggar och tidningar medan jag gosade med Yuki i soffan. Super mysigt!

Nu äter jag frukost bestående av turkisk yoghurt med blåbär och hallon i väntan på att tibbe ska vakna så jag kan göra frukost/lunch. Första gången någonsin jag äter turkisk yoghurt och det är helt okej. Jämförde kolhydrat mängden mellan turkisk, grekisk och rysk och rysk har minst så kanske ska prova det nästa gång. Någon som vet om det är gott?

Sitter i köket och äter och tittar ut på folket utanför. Gillar verkligen vårt nya kök! Brukar alltid speja på en svart katt som bor i huset på andra sidan. De har en trappa till balkongen så varje morgon sitter han utanför balkongdörren och väntar på att bli insläppt. Har hälsat på honom ett par gånger men sedan den gången Hunter fick öronskabb har jag slutat att klappa katter ute. Inte så smart att dra med sådant hem...

Dagens planer
  • Jobba
  • Städa och byta ut hela kattsanden
  • Titta på inredning och köpa lite för lägenheten
  • Baka något LCHF gott
  • Mysa framför film eller spel

Mäktig frukost


Är nog kallt för stackarn. Ser ni den smarta trappan till höger?

Kommentarer
Postat av: Frida

Söt kisse!! :D

Har testat den ryska. Den påminner mer om gräddfil i smaken tycker jag än just yoghurt. Mycket krämigare dock så gillar man smaken är det väl bara att köra på :)

2012-01-28 @ 17:28:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0