Dags att bli smal!

Hehe, skämt åsido så handlar detta inte om att gå ner i vikt utan att jag helt enkelt vill må bättre. Jag är 1.60 lång och har nästan konstant vägt 47-49 kg de senaste tio åren. Jag är liten men väldigt mjuk och har haft problem med magen sedan gymnasiet.

Mitt mål för i vår är att komma igång med träningen igen så jag kan få en fast fin form och att testa lite olika dieter/livsstilar för att må bättre. Fick ett jättebra boktips av Frida så just nu sitter jag och läser Katrin Zytomierskas nya bok om LCHF. Än så länge är den jättebra och inspirerande, ska bli spännande att testa!

Ps. Yay för att bloggappen börjar få lite mer funktioner! Nu väntar jag bara på att man kan välja kategori också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0