Sjuk

Nu börjar jag påminna lite om mitt gamla jag igen. Tågresan hem igår var INTE KUL! Halvvägs hem så började jag få rejäl feberfrossa och mådde illa. Satt bara och skakade och fick trycka i mig lite mat och dricka men ville bara vara hemma. Hjälpte ju inte heller att tåget blev en timma försenat så vi var inte hemma förrän vid elva tiden på kvällen. Fick vara hemma från jobbet idag och har mest sovit men det behövdes nog. Känner att febern börjar gå ner och huden är inte lika känslig längre men huvudet och halsen gör fortfarande ont.

Har varit riktigt mysigt dock med katterna. Yuki myste med mig på morgonen och sedan ville Hunter som vanligt mysa med mig. Men jag blev väldigt förvånad när han bestämde sig för att ligga kvar när han var klar. Så han låg bredvid mig med huvudet på min axel och så skulle jag hålla om honom. Sådär låg vi och sov i ett par timmar :) Vet inte om han var extragosig idag eller kände att jag ville ha lite sällskap. Supermysigt i alla fall! När han vaknade kom Yuki upp igen och la sig bredvid mig. Skönt med mysiga katter!

Yuki myser


En trött Hunter ligger och gosar med mig

Kommentarer
Postat av: Sabine

Naawh de har saknat dig verkligen!

Fy att du blev sjuk :(, krya på dig massor!!

2012-02-13 @ 21:33:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0