Mysiga katter

Jag var hemma igår och var i vårt kontor mestadels av tiden. Hade mitt ljus tänt, drack massa te och hade två supermysiga katter som skulle hålla sig nära. De skulle ligga i fåtöljen, bakom mig på golvet, på basen, i fönstret, i mitt knä, framför datorn och gick jag in i ett annat rum bara för en minut så var de hack i häl. Så blev massa kelande och en del bilder. Enda jobbiga är Yuki som varje gång hon är ensam går runt och skriker efter uppmärksamhet. Inte kan hon flytta sig heller utan man ska komma till henne :P

S*Mälarhöjdens Mynta (Yuki!)
Tycker hon lite ser ut som de där ödlorna som kan fälla upp sin krage och spotta på en. Eller det kanske bara är i Jurassic Park?
S*Stimics Boddington (aka Hunter)
De ville vara så nära som möjligt så var lika bra att sno hela bordet så jag inte kunde göra annat än ge dem uppmärksamhet :)

Kommentarer
Postat av: Sabine

Aaawh sötisar! Snart får man träffa dem! ^^

2012-02-01 @ 21:45:49
Postat av: Marinettes

Jag har alltid tyckt att din Yuki har varit så lik min Izelie (tyvärr omplacerad nu) och nu vet jag varför. Din Yuki är en avkomma från Mälarhöjdens och Izelies pappa var en avkomma från Mälarhöjdens.

2012-02-03 @ 22:01:18
URL: http://marinettes.blogplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0