Fräset kattutställning

Jag fick en glad överraskning med posten idag. Jag hade anmält Yuki till två utställningar i januari och nästan glömt av det men idag fick jag en bekräftelse på att vi kommit med på Fräsets utställning i början av januari. Kanske dålig timing eftersom det är mycket att göra då och alltid ont om pengar efter jul men jag ser ändå fram emot det. Det här är Yukis första utställning som kastrat och jag hoppas vi inte har så stor konkurrens så hon kan få sitt första cert till Premier titeln. 
 
Hennes ärr har läkt bra och pälsen börjar växa på. Hon kommer ha ett hål i pälsen fortfarande då men hoppas att det räcker med att hon är så söt (tycker jag i alla fall :)). Tills dess måste jag se över maten eftersom hon börjar få en liten hängmage nu när hon äter som en häst och jag vill inte att hon ska rulla fram.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0