Annandagen

Hunter väckte mig innan klockan ringde imorse (första dagen jag haft klockan på under ledigheten men jag ville komma upp tidigt) men det var bara bra. Det blev frukost och sedan gick jag iväg till gymmet när de öppnade. Det var första gången de haft öppet sedan jul och jag var lite nyfiken på om det skulle vara tomt eller fullproppat men det var det senare alternativet. Kanske var fler som såg de perfekta änglarna gå ner för catwalken igår :P
 
Det var skönt att få köra lite styrketräning igen men jag märker verkligen hur svag jag blivit. Skakar som ett asplöv av minsta lilla...suck. Jag hoppas verkligen att jag klarar uppkörningen nu så jag kan lägga det bakom mig, jag är så oerhört trött på det och vill fokusera på annat nu. Som att kunna träna utan att känna mig stressad! Jag får nog tyvärr börja väldigt lugnt, höll på att få kramp i låret när jag körde, det var något nytt och lite läskigt.
 
Eftet träningen tog jag en titt på rean i stan men jag vände i dörren i de flesta butikerna. Det var så mycket folk ute! Det var knappt så man kunde vända sig i butikerna...jag lyckades dock köpa lite smink på rea och sedan hittade jag en jättefin kalender för nästa år. Den såg ut som en gammal bok i miniformat så den fick följa med hem. Det fanns många anteckningsböcker i samma mönster men de var så dyra att det fick vara.
 
Finns att köpa på Akademibokhandeln

Kommentarer
Postat av: Papá

Hej Sandra! Förstår dig verkligen ang uppkörningen men det kommer att gå bra. Det kommer att kännas skönt att lämna det bakom sig och fokusera på annat.
Förresten, vilken fin kalender du köpte. Många kramar från oss <3

2012-12-27 @ 07:51:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0